niedziela, 24 sierpnia 2014

Koniec obozu

Hej!
Wczoraj wróciłam z obozu :D Było po prostu świetnie! Za rok też bym tam chętnie pojechała :) Zrobiłam na szczęście zdjęcia, ale niestety nie mam z pokazu ujeżdżenia. Wychowawcy i instruktorzy byli bardzo mili, zabawni :D Bardzo polecam wam stadninę Iskrę, warto spędzić tam wakacje!
A teraz parę zdjęć koników :) xD


 Tośka, TURBO kucyk noszące moje imię ;) 


 Tu Arizona, na której nie miałam okazji pojeździć.









Mam więcej zdjęć, ale nie chcę ich pokazywać :P
Z tej stadniny najbardziej mi się podobał Wojtek. Bardzo miły, fajny i wygodny arabek :D
Zdjęcie pochodzi z http://www.stajniaiskra.pl/

Jeździłam na nim 3 razy i dobrze się słucha :)
Moim 2 ulubionym koniem była Filipinka. Tak jak Wojtek jest arabem tylko siwym ;) Niestety nie mam jej zdjęcia.
To chyba tyle, 1 rozdział mojej "książki" ukaże się na blogu jutro!
Paaa <3

2 komentarze:

  1. O.O W JAKIEJ MIEJSCOWOŚCI I GDZIE MIESZKASZ??!! JAK BLISKO TWOJEGO DOMU JEST TA STAJNIA??!! W JAKIEJ MIEJSCOWOŚCI JEST I W JAKIM MIEŚCIE??!! CZY SĄ TAM KONIE ARABSKIE??!! ILE JEST KONI ARABSKICH I WSZYSTKICH INNYCH RAZEM??!! PODAJ PROSZĘ NAJDOKŁADNIEJSZE DANE LOKALIZACJI STAJNI!!!!!!!

    Przepraszam, poniosło mnie xP

    OdpowiedzUsuń