czwartek, 14 sierpnia 2014

Obóz konny i nowe sztyblety oraz torba

Hej!
Wróciłam ze wsi tydzień wcześniej z czego bardzo się ciesze xd Nie miałam tam nic do roboty itp. Chcę wam powiedzieć, że 17 sierpnia jadę na obóz konny i wrócę 23 :) Szczerze, już nie mogę się doczekać! To mój pierwszy obóz konny ;) Stadnina do której jadę nazywa się "Iskra" i jest w woj. pomorskim czyli tam gdzie mieszkam. Poniżej znajdzie się link do strony:
KLIK!
A co do sztybletów... Dzisiaj byłam w "Decathlonie" i kupiłam gumowe sztyblety. Rozmiar 37. Nie mam ich zdjęcia, ale mam przykład ich z internetu.
Mam nadzieję że mi długo posłużą ;)
Co do torby, to kupiłam ją wcześniej na Jarmarku Dominikańskim w Gdańsku. Jest duża, ma jedną komorę i małą kieszonkę w środku. Torba naprawdę bardzo przydatna, a nadruk jaki na niej jest... Jest piękny <3

Zdjęcie również pochodzi z internetu.
Mam taką też informację o opowiadaniu. Napisałam już trochę i za 2 dni mogę dodać albo nawet jutro, bo muszę jeszcze dorzucić parę tekstów itp., ale to już nie dzisiaj ;)
To tyle na dzisiaj, pa!

2 komentarze: