sobota, 14 września 2013

Zmiany, zmiany, zmiany




Ostatnio dość długo nie pisałam. Nie było o czym; wszystko co wiedziałam napisałam.... Oprócz poradniku jak założyć siodło. Zawsze się z tym zmagałam... Mogę napisać, ale niestety skopiuje z jakiejś strony. Na tym blogu możecie znaleźć poradniki, kopiowane i własnoręcznie pisane... Staram się żeby było tego jak najmniej. A pamiętacie że obiecywałam że będzie opowiadanie o koniach? To miał być prezent na 200 wyświetleń a teraz jest już 300. Ja nie wiem czy dam radę jednocześnie pisząc aż 3 blogi. Mam jeden o mojej psince, 2 o dniach spędzonych z końmi a 3 jest ten. Jeśli chcecie mogę pisać tu recenzje książek i filmów... Mogę też co tydzień opisywać rasę koni. Ale  mój blog Moje życie, moja pasja - konie też potrzebuje jakiś materiałów. Trochę staje się nudny. Yhm... może filmiki z jazdy? Więcej zdjęć? Pomysłów dużych nie mam... Chciałam tam umieść recenzje książek i filmów, ale będą tutaj.
No to co, macie jakieś pomysły na ten blog lub na tamten? Może recenzje będą tam? Jaka jet twoja decyzja? WSZYSTKO ZALEŻY OD CIEBIE!!!

Ps. Te zdjęcia koni są zrobione w Tatrach albo w Zakopanym (widać że jest przestraszony bo robi mu się zdjęcia)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz