niedziela, 25 sierpnia 2013

Jej! 200 wyświetleń!

Dziękuje za 200 wyświetleń! DZIĘKUJE PO RAZ DRUGI!!! Dziękuje za to że jesteście z nami! Na blogu wpisy mogą pojawiać się co jakiś czas, aż w końcu coś przyjdzie mi do głowy :) Prezentem za 200 wyświetleń będzie.... OPOWIADANIE!! Planowałam to od paru dni :D Ale nie mam jeszcze gotowego więc cierpliwości! Mam jeszcze 3 inne blogi które też potrzebują "opieki" xD
A to dowód na 200 wyświetleń:
Wykres wyświetleń strony Wyświetlenia: 204 - 6 postów, ostatnio opublikowano dnia 2013-08-25
To znaczy: A o to dowód na 204 wyświetleń: xD
Dobra to chyba tyle :)
Pa, i jeszcze raz dziękuje!

2 komentarze:

  1. Gratulacje! Też już bym chciała tyle wyświetleń. Ale myślę, że możesz mi trochę pomóc komentując i obserwując mojego bloga. Serdecznie wszystkich zapraszam. http://egoistkawbryczesach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń